vrijdag 10 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu vrijdag 10 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu

vrijdag 10 juli

11 Juli 2015 | Nederland, Noord-Scharwoude

Alweer lekker zonnig, wat boffen wij tot nu toe met het weer.
Fam. van der Molen en Axel gaan raften op de Frazier river. Mees en Koen zijn helaas te klein en mogen niet mee en ik bedank zelf.
Klein stukje verder gereden naar camping in Valemount.
We staan bijna op de golfbaan en zijn hier de enige.
Wel weer elektra en wifi dus snel alles opladen en hopelijk deze blog uploaden.

• 11 Juli 2015 - 19:10

Ineke:

Hai allemaal
    Vandaag al jullie mails gelijk gekregen,wat leuk om het allemaal te horen en te zien hoe het daar bij jullie gaat.Prachtig die natuur de bergen en de sneeuw,dan de meren met de jongens er in het ziet er behoorlijk koud uit in dat water,stoer hoor.en dat jullie ook de beren hebben gezinnen die herten en reeën geweldige natuur.
    Jullie genieten lekker zo te zien,maar dát kan niet anders in zo'n mooi land.
    Heel veel plezier met z'n allen de groetjes van ons aan jullie allemaal.
    En een dikke kus extra voor Mees en Koen

• 13 Juli 2015 - 20:59

Jan En Corrie:

hey wereldreizigers! Geweldig, wat een mooie avonturen daar aan de andere kant van de oceaan! Jaloersmaken! En ook al zo snel beren geZien, fantastisch! Ja wat een spektakel hè die rodeo. We zijn ontzettend benieuwd naar jullie life verhalen straks en naar de films en de rest van de foto's. Geweldig ook dat we jullie zo een beetje kunnen volgen, hartstikke leuk! We kijken alweer uit naar het volgende verslag. Geniet lekker verder daar en groetjes ook aan de familie in de andere camper