25 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu 25 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu

25 juli

27 Juli 2015 | Nederland, Noord-Scharwoude

Het is vannacht om 2 uur begonnen met regenen en om 10 uur in de ochtend houd het pas weer op.
We maken een korte stop bij Craigellachie. Hier staat nog een oude locomotief en een oud stuk spoor. Hier is ooit de laatste spijker geslagen voor de trans Canada Highway.
Volgende stop is Three Valley Gap. Hier staat aan de rand van een meer een imposant hotel. Verder is er nog een spook stad. Ooit aangelegd na het aanleggen van de spoorweg. Voor 12 dollar mogen we een verzameling oude vervallen huizen en spullen bekijken. Niet echt wat we ervan verwacht hadden. Snel een foto van achter het hek en weer doorrijden.
Tomtom geeft aan dat we van pacific time weer naar mountain time over moeten. De klok gaat weer een uur vooruit.
We overnachten in Golden op camping op een mooi grasveld.
Het zonnetje schijnt weer dus we kunnen nog even lekker van het zonnetje genieten en buiten eten.
Na het eten sneaken de jongens het zwembad van het naast de camping gelegen hotel binnen waar ze nog even lekker zwemmen.
Nog een avondje keezen met Paul en Sandra als de jongens naar bed zijn. Het staat inmiddels 8-5 voor Paul en mij.