24 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu 24 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu

24 juli

27 Juli 2015 | Nederland, Noord-Scharwoude

Vandaag rijden we via Olalla, Pentincton, Kelowna verder naar Revelstoke

Bij een uitzichtpunt over het Okanagan lake zien de jongens een abrikozen boom. Hij hangt helemaal vol met rijpe abrikozen. Er wordt een flinke bak vol uit de boom gehaald.
Iets verder ligt een mooi strandje langs het meer hier gaan we even lunchen en met zijn allen even lekker zwemmen.

De camping die we uitgezocht hadden is vol. Na een tijdje zoeken komen we terecht op een nogal vage camping bij Vernon. het is eigenlijk een park met alleen staplaatsen. Uiteindelijk kunnen we staan op een glooiend grasveld waar iets van een vlakke richel in lijkt te zijn waar we precies met de twee campers achter elkaar kunnen staan. Er wordt wat geknoopt met electradraad en verdeeldozen en nog meer electradraad en we hebben zowaar nog allebei stroom ook. Ook zijn er erg fijne warme douches.