zondag 5 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu zondag 5 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu

zondag 5 juli

11 Juli 2015 | Nederland, Noord-Scharwoude

Stampede dag.
De shuttlebus die we bedacht hadden vanaf deze camping gaat maar 2 keer heen en 2 keer terug op een dag. op een beetje lastige tijden.
Het uiteindelijke plan : met z'n achten in 1 camper terug naar de Stad en een parkeerplek voor de camper zoeken.
Deze blijkt snel gevonden en ruim op tijd van de start van de show waar we al in december kaarten voor hadden gekocht zijn we aanwezig.
Wat een happening. Een grote kermis. Overal grote en kleinere shows en vooral heeeeeeel veeeeeel eten.
We hebben kaarten voor de grootste rodeo show ter wereld. Een enorm stadion en een 3 uur durende show. Geweldig om mee te maken. Wat een spektakel.
Na een hapje eten terug naar de camping. Nog een borreltje en potje keezen met Paul en Sandra en de derde dag zit er alweer op.