13 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu 13 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu

13 juli

15 Juli 2015 | Nederland, Noord-Scharwoude

Vandaag weer een behoorlijk stuk afleggen richting Vancouver.
Het schiet niet zo op want halverwege is een heel stuk van de weg weggespoeld en wordt er hard gewerkt om dit weer op te knappen. Een keer per 2 uur wordt de rij wachtende auto's doorgelaten. We hebben de borden blijkbaar niet goed begrepen want we moeten nog een uur wachten.
De camping die we zoeken hebben we gemist. De volgende is vol, de derde kunnen we niet vinden maar komen uiteindelijk terecht in Paradise Valley Campground. De naam zegt het al en er is niks aan gelogen.
Het is hier schitterend. grote plekken midden in het bos. Er heerst kennelijk een apart klimaatje. Het bos staat vol bijzondere bomen(vol met baardmos), bloemen en zelfs bamboe.

• 15 Juli 2015 - 22:25

Buren Lubbers:

tjonge wat een avonturen, super zeg! Een totaal andere wereld, echt de nieuwe wereld zoals ze dat noemen! Werk aan de weg, dan moet je dus gewoon wachten! Hebben jullie ondertussen een lekker kopje koffie gezet in de camper? Haha!