12 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu 12 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu

12 juli

15 Juli 2015 | Nederland, Noord-Scharwoude

Vandaag "doen we" Wells Grey . We vertrekken al om 8 uur.
Het is bewolkt en af en toe vallen er wat spetters. Om te wandelen is het lekker.
We volgen de mooie weg door Wells Grey nationaal park en komen langs de ene na de andere mooie waterval. De ene ligt vlak naast de parkeerplaats de andere is een uur lopen.
Bij Moul Falls wagen de jongens zich achter de waterval langs en nemen een korte duik in het water.
Teruggereden naar Clearwater gaan we langs bij Dutch lake om even te lunchen en te zwemmen. Het zonnetje schijnt inmiddels weer. Een prachtig meer met steiger, ponton en lekker warm en super helder water. In welke keuken heb ik dit uitzicht eerder gezien????
Snel een hapje gedaan bij een authentieke Canadese diner, hamburger en pizza en nog twee uurtjes doorrijden.
We komen 's avonds om 9 uur terecht bij Green Lake, vlak bij 70 Mile House. We staan weer pal aan het water bij een heel groot meer. Mooi uitzicht maar jammer dat het regent. Vroeg naar bed want morgen moet er een grote afstand worden afgelegd.