14 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu 14 juli - Reisverslag uit Noord-Scharwoude, Nederland van jansengoescanada - WaarBenJij.nu

14 juli

15 Juli 2015 | Nederland, Noord-Scharwoude

Na een korte rit komen we aan op Capilano RV park Vancouver. Voor 50 dollar per nacht staan we hier op een soort parkeerplaats. Maar dan wel pal aan de voet van de Lions Gate Bridge. Aan de overkant hiervan ligt Stanley Park.
Wij gaan even langs een heel groot winkelcentrum hier vlak naast en de jongens vermaken zich in het zwembad.
Na het eten nog een stevige wandeling naar Stanley park. We gaan graag even bij de totempalen kijken. Toch iets verder dan gedacht en het is donker voor we terug zijn. Met moeite kunnen we het wandelpad door het bos richting de grote brug vinden.

• 15 Juli 2015 - 20:00

Ed En Gijs:

Hoi allemaal,
    ik zit net met pap jullie verslagen te lezen.
    leuk om wat foto's van jullie te zien.
    hele fijne vakantie verder en tot ziens.

Ed en Gijs

• 15 Juli 2015 - 22:31

J En C:

Capilano? Klinkt ons bekend in de oren. Wij zijn toen met de bus naar Stanlyparc geweest, inderdaad een flink stuk als je dat bent gelopen! Jullie doen wel genoeg aan lichaamsbeweging op deze manier! Haha! Wij hebben op die camping 's nachts een stinkdier gezien. Hoe is het met jullie wildlife spotting? En begint het al lekker te wennen, het leven in de camper? Prettige voortzetting lieve mensen! Groet uit het soms natte Noord-Holland(het heeft vandaag echt de hele dag gemiezerd!)